Blogia
DÉNIA - NO NOS RESIGNAMOS

COMUNICAT DE PREMSA 30/10/2008

Des de la nostra associació i fent ús del dret que tots els ciutadans de Dénia tenim a reclamar informació a l´administració municipal demanem:

 

-Que l´alcaldessa trànsfuga, Sra. Ana Kringe, informe d´una per totes sobre la suposada incompatibilitat dels càrrecs dels funcionaris Rogelio Mira i Jesús Escolano dins l´àrea d´urbanisme.

(Que la alcaldesa, Sra. Ana Kringe, informe de una vez por todas sobre la supuesta incompatibilidad de los cargos de los funcionarios Rogelio Mira y Jesús Escolano dentro del área de urbanismo).

 

-Que l´edil trànsfuga, Juan Collado, explique a tot el poble de Dénia on està eixa suposada Comissió Anticorrupció que ell mateix anava a encapçalar i quines són les qüestions que pensava investigar.

(Que el edil tránsfuga, Juan Collado, explique a todo el pueblo de Dénia dónde está esa supuesta Comisión Anticorrupción que el mismo iba a dirigir y cuáles son las cuestiones que pensaba investigar).

 

-Per últim recordar-li a la Sra. Ana Kringe que estem a Dénia, a la comarca de La Marina Alta, al País Valencià i que existeixen dues llengües oficials, el valencià i el castellà, que tenim una cultura rica i variada que, encara que ella i el seu equip de regidors il.letrats no la coneguen,cal promocionar i conservar per a les noves generacions que tenen dret a conéixer-la .Per cert que ací les salxixes frankfurt, per molt bones que siguen, no són plat tradicional i ací diem Sant Martí i no “Sankt Martin”, per si de cas no s´havia assabentat.

(Por último recordar a la señora Ana Kringe que estamos en Dénia, en la comarca de La Marina Alta, en el País Valencià y que existen dos lenguas oficiales, el valencià y el castellano, que tenemos una cultura rica y variada que, aunque ella y su equipo de concejales iletrados no conozcan, es necesario conservar y promocionar para las nuevas generaciones que tienen derecho a conocerla. Por cierto que aquí las salchichas frankfurt, por muy ricas que estén,no son plato tradicional y aquí decimos “Sant Martí” y no “Sankt Martin”, por si acaso no se había dado cuenta.

 

ASSOCIACIÓ DÉNIANONOSRESIGNAMOS.

1 comentario

Pedro -

Seguro que si Anita, se lo comenta, Font de Mora cambia del ingles al aleman. en la asignatura EpC. Con salchichas incluidas.